wtorek, 23 sierpnia 2011

Listy do Biesa - erotyki gotyki


Emocje płynące z mieszania się zapachów, przeplatania rąk i nóg. Umieranie powolne i nagłe zmartwychwstania. O tym można nieustannie. Ktoś ma ochotę wysłać erotyczny wiersz z okazji Niezwykle Miłego Czwartku? Dzisiaj już wtorek, więc może czas o tym pomyśleć... 

Komentarz muzyczny - Bob Dylan

"dreaming of you, that's all I do
and it's driving me insane"

***

deklaruję
nigdy już nie mówić
na którym brzegu
rozbijemy namioty naszych ciał

 ***

dziś na mojej skórze
zamiast pościeli
rozesłałam
do wszystkich krańców ciała
słowa na chmurze niesione
w nich
jak we wróżebnym tyglu
zapachy świata i twój
gotuję ze słów
się w sobie
a żar we mgle się rozsnuwa
wchłonięty do ścian
alegorii umysłu
i wizje w głębokim kolorze
pomarańczy

***


piszę erotyk
a gdzie jest
dotyk

zaginał dotyk
wśliznął się gotyk
w oknach wysokich
wyczekujących

na wąskiej drodze
samochody
samochody
samochody

suną

***

z okazji
niezwykle miłego czwartku
życzę ci
mojego splątanego ciała
w twoim
mojego rozkojarzonego umysłu
w twoim
mojego nieprzespanego smutku
w twoim
mojego słabosilnego ja
w twoim
twojego pręgieża kręgosłupa
pod którym oboje jak straceńcy
umrzemy
nad moim




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz