środa, 15 lutego 2012

Tango

"Love isn't something that you feel, it's something you do.
 If the person you're with doesn't want it, 
do yourself a favor and save it for someone who does."





"Tango"

weź za rękę
weź do tańca 
weź mnie w życie

niech mi serce
nie przymarza 
do podszewki

zróbmy krok w przód
jak Bóg każe
należycie

wiesz, że ze mną
nie zabawa 
nie przelewki

Będziesz chciała, ja to wiem
swoje życie komuś dać
I zbuduje Ci ten ktoś
bezpieczną przystań.
Będziesz chciała, by ten ktoś
całym sobą Cię wypełnił
I tym kimś, słuchaj słów, 
nie będę ja.

pod chmurami 
jest dla dwojga 
miejsca dosyć

można tonąć 
w srebrze jezior
bez pamięci

wiesz, nie lubię 
wersem smętnym
o nic prosić

wolę sobą
po horyzont
Cię wypełnić

Pytasz, czy jestem ćmą
co leci wprost do światła
Czy wiem, gdzie chcę zatrzymać
znużony drogą cień
Pytasz, czy znam blask
portowych latarni
Czy przyciąga mnie ich światło
bezpieczna przystań

jak zwierciadło 
po gościńcu 
obnoszone

w którym jasne
słońc promienie
rosną w siłę

postaw siebie
naprzeciw mnie
w drogi pyle

postaw siebie 
naprzeciw mnie
czy aż tyle?

Będę chciała, ja to wiem, 
swoje życie komuś dać
I zbuduje mi ten ktoś
bezpieczną przystań
Będę chciała, by ten ktoś
całym sobą mnie wypełnił
I tym kimś, słuchaj słów, 
Nie będziesz Ty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz