środa, 29 lutego 2012

Minotaury

"Minotaury"

napiszę kiedyś list
jeden z tych
niewysłanych
poproszę w nim
o jeden dzień
którego mi nie dałeś

poproszę
pójdźmy boso
na piaszczysty brzeg
opowiem ci
co u mnie
mój życia bieg

uśmiechniesz się
na pewno
zobaczę płowe dna
tęczówek twoich oczu
gdzie dawno - bardzo dawno
odbita byłam ja

zapytasz
o te blaski
powierzchnie jasnych chwil
co oglądałam sama
bez ciebie
c'e la vie

rzucona nić Ariadny
prowadzi lekko
szłam
tą drogą
Minotaury
zostają, a ja trwam

gdy wyślę ci ten list
jeden z nienapisanych
poczujesz mnie
całą ze słów (w porę)
niewypowiedzianych

coda:

               napiszę kiedyś list
               jeden z tych
               niewysłanych
               poproszę w nim
               o jeden dzień
               którego nie dostanę


let her talk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz